Saturday, February 23

buhsan...so gie jejalan...




hah...big bear..i want it



snap by iela...beautiful..




hehe..nikmati panorama

yesterday...ngan x wat pape plan..kteorang gie jitra. ila, fizah, n aku... xdapat ngan isya sbb ade la hal2 yg tertentu x dapat nak dielakkan..emmm..tapi x la best sgt..just utk menghilangkan kebosanan...tgk muke ila n fizah cam bosan jer...so sku plan la nak ajak diaorg kuar...syg kawan2 aku...nak gie maen bowling tapi zie x de so..cam x fun jerk kalo 3 org jer geng aku...tggu zie blik la nanti baru nak gie maen bowling...

Friday, February 22

ari yg bosan....

ello...dun noe why...but 2day...its a really...really..really...bored for me...n also my frenz..ila n fiza...
sume wat muke 'toya' jerrr...mkan pun x de mood...pastu kena perli lak tu ngan bdk indon mane tah...(aku menjerit sbb terasa kaki kena kucin pdahal kena kaki fiza jer..emmm..aku pun x sangka ckap kuat sgt)..mulut x reti nak cover...(ade sorang yg ckp kat aku yg aku ni suke ckp kuat..haha..)
dahla..x taw nak tulis ape da....

Wednesday, February 20

geng skool dulu.....




warghh...rindunya kat kenangan kite semua...hope we meet 2gether...biler nak kawen???hahaha...


ayu...comel....mas...shanteq....now at uthm..


far...lovely...now kat uitm shah alam

uda....soft-hearted...n creative..now uitm machang

ieka...sweet...now kat uitm shah alam


ello, arini tibe2 teringat kat membe2 lame mase skolah dulu...rindu betul kat diaorg...
hopefully they're same too..pics yg aku upload nie...aku 'curik' dari fs diaorg sume..hihik.. hak cipta x terpelihara betul...hehe...diaorg mrah x ek...
emm...arini g klaz mlm tapi kena blik smula sbb lab FPSM x ckup..emm..pape tah..
isya, ila, fizah, zie, plak de exam sok..gud lucks to u all!! aku lak kebosanan sorang disini..

Tuesday, February 19

daily....



sem 2....girlish...

sem 3...wavy hair..


sem 4..be more simple..n chicks.

ello... smalm x dpat nak update coz x dpat nak wireless.lembap...slow sgt...so daripada nak marah better x yah nak update...wat sakit ati jerk...ptg nie da janji nak g jog ngan anaz..da lame x jog... rindu nak jog...berat da badan nie...tapi x gemuk2 gak...camne nak gemuk? give me tips...plzz... ape yerk yg best arini...x de pape yg blaku lg...reality is...my life is boring....pics above...tgk ar camne aku changed...sem 1 until sem 4...kdg2 pikir balik....da besar rupenya aku..

Thursday, January 31

bila aku sudah tiada......(not me...!!!)

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…


***aku start suke band nie coz wat? mase tue dia kuar 8tv, late nite pnye show..time tu aku
tgh gler cter 'KAMI'...best cter tu...layan je...n HUJAN lak adela waktu yg aku suke, penah aku gtaw pade kwn aku knp aku suke waktu HUJAN...ade org kate..waktu HUJAN, ble start je
rainy, ble kte berdoa..tulah saat doa yg mudah dimakbulkan...dats y la...tapi sume tu depend pd individually la kan?aku cume rase tu betul...n lg satu aku suke sbb aku rase enjoy ble dapat
mandi air hujan..haha...sexy weh!!!emmm...n diz song 4 me its full of meanings....so, cheer up!

pagi yang gelap...

pagi nie aku masih x tido...mebi sbb xnak lpaskan chance nie kot...
emmm...x dapat wireless 4 10 days mebi or more than that!! emmm..im still didnt want to sleep.
mebi coz im alone now....takut ke?

ha...nie lagu yg kre ok ar...tapi...nak tkar sket...

Lebih tua dariku
Harap sabar menunggu
Kepulanganmu ku tunggu
Bukan maksudku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikatnya rindu yang mendalam

Jalan ini kan membantu
Hari esok siapa yang tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

(Chorus)

Pagi yang gelap
Kini sudah terang
Aku adikmu (aku adikmu tu btul)
Dan engkau abang (dan engkau akak, baru btul!!!!)
Aku amat merindui kamu
Pagi yang gelap
Kini sudah terang
Aku adikmu (nie pun tkar heh)
Dan engkau abang
Inginku ulang ke masa dulu
Tak akan putus hubungan kita
Tarik nafas lega kerna aku tak apa-apa
Jalan ini kan membantu
Hari esok siapa yang tahu
ata ibu dengar sahaja
cerita hanya kita berdua

** rindu sgt kat arwah mak...al-fatihah....
kte brjanji yg hub kte adikbradik xkan renggang..
pentingkan family than org laen... :)

Tuesday, January 29

miz my frenz at kluang high school

mlam nie ayu bg msg n she said that she study 2gether with mas...emmm...im get jealous...
aku rindu nak studi ngan diaorg sume...beznya kan kalo hdup dapat bersama ngan org tersayang...
rindu sgt...aku rase rindu org yg pling kte syg tu seksa sgt...cam aku rindu siblingz aku...
rindu kat rina...hows she yeah? n also awa... n my bro... wait 4 me yeah...i will be there in 3 days...
syg sgt kat diaorg...n x sabar nak jmpe anak sedara aku...k, its getting late nitez...sok de klaz kul 9:30...wat ayu...im miss u so much......
emmm...im in trouble now...i dun know but...aku mmg sdih skrg....nape ek...diz nite give me somethin dat im felt.... LONELY.....

Wednesday, January 23

uum....i'm backk

ollaaa....
da lame x tulis kat sinie ar...sdih tul....
nanti...wait 4 my new laptop...huhuhu....

Friday, November 23

last paper!!!! 26th nov 2007

heppi sgt2 sbb tggl 1 paper je lagie...27 plak da blik...rindu anaz
aku n iela

cunnya bdk nie......baju pink tu...








jlan2 kat umah iela...

Friday, November 2

jejalan ngan kengkawan...

setakat nie yg mampu untuk meng'upload' pics nie.....time nie g jitra.. zie nak mengantar bf dia...anta naek bas je..hehe...pastu makan2 kat jitra..kat tanah merah..sedap gak foods kat sane..



ngan ecah bucuk..




jalan kat jitra..