Thursday, January 31

bila aku sudah tiada......(not me...!!!)

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…


***aku start suke band nie coz wat? mase tue dia kuar 8tv, late nite pnye show..time tu aku
tgh gler cter 'KAMI'...best cter tu...layan je...n HUJAN lak adela waktu yg aku suke, penah aku gtaw pade kwn aku knp aku suke waktu HUJAN...ade org kate..waktu HUJAN, ble start je
rainy, ble kte berdoa..tulah saat doa yg mudah dimakbulkan...dats y la...tapi sume tu depend pd individually la kan?aku cume rase tu betul...n lg satu aku suke sbb aku rase enjoy ble dapat
mandi air hujan..haha...sexy weh!!!emmm...n diz song 4 me its full of meanings....so, cheer up!

0 'bebelness':