Monday, April 7

celeb besday zie a.k.a noor azirah


heppi besday zie...


kek zie gedikss


kek utk zie

kek lagie...

~~ello, arini aku upload pics mase celeb besday zie...hehe...best gak kek tu...nak lagi rasenya..
tapi malam tu x abez pun... sume da kenyang..bile da abez baru nak lagie...huhu...tulah manusia..aku harap sume masaalah aku akan settle
~~assgmt ade lagi 2 utk individu n satu grouping....
~~assgmt indvidu kena antar ari khamis ni...tapi x siap lg...aku akn cube wat sampai siap even materials utk assgmt aku mmg x de...dapat tjuk org yg aku x kenal n buku plak circulated...
~~skrg ni aku da x nak da pikir psal org laen da...
~~aku x kan percaya kat org laen+ aku akan jadi diri aku yg sebenar2 nya...aku akan tunjuk diri aku yg real...lantak lah...aku dah malaz nak amek taw psal sume n nak pikir org laen...
~~yg penting kau ok+ heppi+ enjoy+n xde msaalah...

>>>k, settle session pertama about zie...moga heppi selalu, wat kwn2 laen pasnie besday aisyah lak heh...kite x yah bagi aisyah kek!!!!!huhuhu...

0 'bebelness':