Monday, July 23

fasting day3


Picture shown while waiting for alfi
Hee..today his first day!
Emm..penatnya dah lama tak naik bas kluang ke kl,
Yeayy..finally i'm back to kl.
Bayangkan skrg saya kena tunggu alfi 1 and half hour.
Penatnya..ni tgh duduk kat gintell rest n go,
Dah abez rm5 da tggu alfi.
Lapar plak tu..sgt lapar..even  x puasa, xleh nak makan or minum
Malu lah nak minum td.
So..this is messy me after kena massage dgn gintell
Hee..serabai merbai.

Saya dah start rindu awa,
Hee..td x sempat nak kiz dia sbb kelam kabut taxi dah dtg.
1st time call taxi suh antar, sllunya mesti ayah or liza hantar.
Diaorg semua keje. Haihh..

Bila saya nak puasa ni? Xbestlah orang semua puasa,
Saya je tak..
Hoping this raya will be greatest raya forever.
So long i didnt feel hari raya, after my mum passed away.

Paling tak boleh blah, ayah tanya bila saya nak tunang dgn alfi.
Haihh..terdiam kejap. Tak tahu nak kata ape.
So just said tak ready lagilah. Muda lagi.
Saya dah tua sgt ke? Smpai ayah tanya mcm tu?
Xmahu xmahu.
Ok, dah banyak mengarut. Saya pun dah penat menunggu alfi.
Yeayy!!! Dah call kata otw after his first day work today.


0 'bebelness':