Wednesday, July 31

Stk must lead

Stk must lead. That's a motto for kluang high school. I never believe before i entered that school, this is one of famous school in kluang. Bila korang tanya, dulu sekolah mana? Saya cakap je stk..diaorang akan cakap.."owhh..sekolah pandai tu ehh". Macam kelakar okay bila orang cakap macam tu.

Macamlah pandai sangat..padahal dapat masuk itu sekolah sebab upsr dapat 4a..not 5a okay. Dah kata pandai. Dan if saya tak pindah kluang, maybe saya takkan jumpa kengkawan high scho yang sangat cool. Diaorang sume cool and pandai. Saya sayang kluang high schooleeerrr.

5 years kat sana..rasa macam best sgt sebab active sports and ada kengkawan yang sangat awesome. Jadi ape2 yang berkaitan dengan sekolah tinggi kluang. Saya akan jatuh rindu. Macam tadi tengok shiro bermula sebuah cerita. Ya allah..saya rindu sangat STK.

Canteen for sure tempat melepak saya and kengkawan, assembly hall yang selalu suka queu belakang sekali, classroom form3 yang old school bekas rumah sakit tentera, padang astaka tempat saya kenal erti berlari tanpa lelah, classroom form5 yang dapat jejakkan kaki ke menara gading, library yg port untuk lepak, bengkel kemahiran hidup tempat tangkap pepatung, every inches of stk..saya takkan lupa.

Saya takkan lupa stk yang satu2nya nadi remaja saya mula terbentuk. Sampai skrg..kawan baik saya, ayu..ada dengan saya. Saya rindu. Tssskk..tssskk..shiro lah ni..yang buat cerita kat StK tu knp..kan dah memorable sgt :(

And tadaaa..


Geng awek nasyid :p i love my nurse shoes! And form5 yang penuh dengan puppy love

K..nunitez..wish i will contribute something for my school. Last but not least..congratz alfi for the title "engineer" :p hahaha. Wish u lots of luck. Amin.

posted from Bloggeroid

2 'bebelness':

BadekGonzalez said...

aku kan yang amek gambo ni???hahaha

erin said...

Hahaha..mestilah kau yg amek :) rinduunnyaa zaman sekolah.