Monday, October 7

SCKLM 2013

On last 29th sept, alfi and i joined standard chartered marathon 2013.  Seriously pengalaman paling best sebab dah lama tak masuk marathon macam tu. 

Last masa kat uum, tnb night marathon and saya dapat no1 okay. Malu sebab kena amek hadiah depan ramai orang. Konon saham masa tu tinggi lagi. Freshie katakan.

Then ikut azam saya, saya nak join 2 marathon event this year. After lost my handphone last 2weeks and kesan masih terasa lagi sedihnya, saya tekad nak sampai finishing line. I target 1hour je untuk 10km. Tapi 1hour 30mins.

Tapi nak wat camne..dah lama tak running, jalan laju je okay time marathon tu, so sampai jugak finishing line. Ada pic masa landing tu, sebab memang focus kat cameraman. Dapat email from stand chat utk order pics, tp expensive! Alfi punye pic xde sebab dia lambat.

Haha!! Finishing time alfi let me keep it secret, panas lah jugak tunggu dia tak sampai2. Eventually kehilangan hp and bag saya terbalas jugak dengan medal ni. Yeayy!!! Oppss.. Saya tak gelarkan diri saya "hye, i'm back into track and welcome back raja trek or raja rimba or whatsoever poyo tu..thee..thee..

Gelarkan diri sendiri dgn gelaran yang orang lain tak gelarkan pun. Manusia hebat tak gelarkan diri dia hebat dan manusia tak hebat pun. Sebab allah maha hebat. And tadaaa.. Saya thankful sebab masih lagi bagi saya lari tanpa lelah. Alhamdulillah.


0 'bebelness':