Wednesday, January 5

~2011~

wish list 2011:

~go bandung!!!

~alwayz with Alfi Shahrin

~work hard!

~pray

~demookkan badan :p

~please my hair..grow faster :(

~heppi w/o thinking others


*ada stalker dlm blog ini..ingatkan x glamor...cehh..glamor jugak.sy dah lame x hapdet status dlm fb..rase xperlu kot nak hapdet..adoyaii..menjadi smkin malaz..cume see all frenz hapdet.hepi bile tengok org laen hepi..think +ve..sbb sy dah menjadi smkin matang..xpenah rase salahkan diri atas kesilapan yg lepas dan juga kesusahan sekarang. coz all dat things came from Allah. selagi hidup selagi itu ada masaalah.

Allah will test us coz Allah love us..thankz Allah. sy tahu sy selalu lupekan Mu..saya jahil tapi itulah saya..manusia..haisshh..2010 gone..banyak betul yg berlaku..emm..minta maaf kat sume org yg selama ini sy wat salah.sy x penah kacau hidup org, saya x mahu pun masaalah, tapi sume tu terjadi tanpa dirancang..haishh...sy dah jd mcm org tua sbb dah x gune short form lg..asyk nak type fully..dah matang lorhh..sy cume nak achieve my target in 2011..nak hidup untuk kebahagiaan org lain...

Thankz to Allah sbb kurniakan sy seorang insan yang dari dulu dalam hati saya dan sy ingatkan sy takkan dapat bersama dia dalam hidup saya..banyak sgt rintangan yg saya n dia perlu hadapi sblum dapat bersama...kurniaan dari Allah adalah "Alfi Shahrin".

0 'bebelness':