Monday, September 1

Hari bahagia

Bismillah. 

Too many things happened within these three days, which are birthday celebration, wedding courses, indian friend's wedding, and not to forget, visited late grandma's grave. 

Saturday and sunday, alfi and i pergi kursus kahwin. Alhamdulillah impian saya tercapai, yang mana saya nak pergi kursus kahwin dgn bakal suami saya. Happy sgt sbb kursus kawen ni kiteorang buat time besday saya. Hee... Thanks alfi!

Paling tak sangka alfi buat surprise untuk my birthday, kawan2 alfi datang untuk celeb my besday. Terharu taw! Tak pernah ada orang buat, serious tak pernah. Ada cake and ballon, cake yang saya nak plak tu, ice cream cake BR. 







Muka saya sekarang senang untuk ada bekas jerawat, jerawat tak pernah jerawat biasa, mesti jerawat batu. Tapi alfi kata, tu seri pengantin. Hah!! Seri pengantin macam tu ke? Okay abaikan jerawat saya, maybe hormon saya mula nak aktif kot? Dulu tak pernah ada kan? Hah sekarang amek kau! Anyway thank u so much alfi and friends. 

Then, on 31st, my colleague selamat lahirkan baby. Yeayy dapat baby merdeka. Congratz nisa! Pasni tak sabar nak lawat nisa and baby. Hehehe

On 31st jugak saya pergi wedding my colleague, indian wedding okay. 1st time pergi, alfi and i macam jakun sikit. Music yang rancak, bising dan happening. Seronok rupanya pergi indian wedding. Congrats revathy.



Today, alfi and i pergi ziarah kubur arwah nenek alfi. Hmm.. Sayu and 1st time saya dan alfi baca yassin sama2 kat kubur tu. Seriously saya suka dengar alfi baca ayat alquran. Rasa cam merdu je. Hmm.. Saya rasa terharu plak. Insyaallah saya takkan silap pilih suami, saya nak alfi bimbing saya, even before this saya kerap kali go astray. 

Paling terharu bila ayah alfi suruh saya renew passport and nak mohon visa. Dia nak hadiahkan kami buat umrah. Serious ini terharu, saya happy sangat bila mana orang2 sekeliling saya sentiasa support saya untuk jadi terbaik. Hanya diri ni je yang keras sangat. 

Ya allah, terima kasih atas kurniaanmu. Saya betul2 rasa diri ni hina sangat. Tapi saya cuba, saya cuba. Insyaallah. 

Okay, tu je. Selamat malam. Till then.

-out-


0 'bebelness':