Tuesday, March 26

Tak semak

This weekend we were going to johor bahru..niat nak pergi wedding my bestfriend time standard 1 lagi..seriously dah 14years tak jumpe since saya pindah ke kluang. From segamat where was my birth place then to kluang. Semuanya macam mimpi.

Firstly kiteorang pergi JPO..okay ini 2nd time but 1st time for alfi. Dapatlah barang yang kiteorang nak then stay di rumah my sis kat jb. Hah..time ni pun saya muntah2 lagi..muntah isi ketam dan ikan..ala...dahlah my favourite benda tu..tak pasal2 banned utk makan. Tsskk tsssk.

Kenapa ye saya asyik muntah dan tak sedap badan? Haih..saya dah tak boleh jalan jauh..hmm..nasiblah. tapi yang paling best sebab dapat jumpe my bestfriend. Anum and ziera. Kenapa diaorang makin comel? Ishh..geram saya tengok. Tapi tak dapat nak snap pic together sebab brides sangat lambat untuk bersanding.

Saya and alfi need to go sebab dah lama sangat kat situ. Tu terkilan sikit. I wish she will happily ever after..kawen dengan budak satu sekolah rendah dulu tu. Haha..kelakar..jodoh memang ada dimana2 tanpa disangka. So hanya berserah setelah usaha kan?

At my office today tak pahamlah kenapa a man need to fight with a woman? Come on..sume dah besar kot? Seriously shit tak matang. Haih. Saya tak paham lelaki pun ada meroyan. Kelakar okay. Unprofessional and perasandiribagus. Bad attitude. Cermin diri sebelum bagi cermin tu pada orang lain. Better menghindar daripada berdiam di situ. Itu style saya. Jadi i done with my job..and never disturb anyone. Jangan jadi my 1st user for my pepper spray. I warn.

Haih..saya tak suka gaduh. Ya allah..jadikan diri saya cool as usual. Saya cool bukan hot. Saya malas nak fikir pape lagi..wat semak. So tadaa..saya dah chopped off pendek sikit. Tak semak.

Hope my work akan kembali normal dengan environment yang tak semak. Cepatlah blah from that dept. Tak semak.

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':