Wednesday, March 20

Uum not usm shuutuuupidd

I miss my memories at uum..not usm okay stupid! Thee..thee..thee.. rindu sangat.
Nak masuk balik u boleh tak? Saya nak continue masters plak. Hmm..tapi kena after married baru boleh continue study.

Tu cita cita saya yang belum lagi dicapai. Arwah ibu kata..belajar tinggi2..kerja bagus..boleh tolong ibu ayah.. insyaallah. Tu matlamat saya. Belajar tinggi2 kerja okay then tolong parents. Tolong parents tu paling penting. Saya happy bila dapat tolong ayah. Saya ikhlas untuk tolong ayah.

Even ayah tak mintak tapi saya takkan tak bagi. Saya kena tolong juga. Sebab matlamat hidup saya hanya satu untuk bagi kebahagiaan kepada orang2 yang saya sayangi..dan juga kebahagiaan diri saya.

Saya tempekkan pics time u ni sebab saya sangat rindu zaman uum.. again..uum not usm stupid.!




Okay good nitez all.. yawn :)

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':