Monday, May 13

Aku kau

Saat detik jam hari bersama kamu tak pernah rasa jemu.
Sentiasa ada kata yang terucap.
Kalau boleh saya tak nak sedikit ruang pun yang kosong sunyi tanpa kata.
Kalau boleh saya tak nak sedikit ruang pun yang kosong tanpa gelak tawa.

Kite berbincang perkara,
Kite bergelak sakan,
Kite bergurau senda,
Kite tolak menolak,
Kite jeling menjeling,
Kite kutuk mengutuk.

Kau demoookk..aku kurus..
Kau suka ejek aku ada misai.
Haihh..apa perlu buat kalau hormon lelaki kuat dalam diri aku.
Aku suka ejek kau lembut mcm perempuan.
Haihh..badan besar tapi hati lembut dalan diri kau..

Semua itu aku suka.
Kelemahan kau..kekuatan kau..
Saat aku sakit..aku mahukan tangan kau untuk memberi aku kekuatan..
Aku mahu kau rasai kesakitan aku.
Saat aku gembira..aku mahukan tangan kau untuk memberi aku kesenangan..
Aku mahu kau kongsi rasa kegembiraan aku.

Sesungguhnya aku bahagia dengan kau.


*1st time aku kau* tak retilah*

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':