Saturday, May 18

Dress wedding dream

Today im fasting! So dalam menunggu masa nak berbuka ni..tangan sibuk browsing butik pengantin di kluang. Haihh..susah jugak nak buat majlis kat kluang. Oppsss..belum nak kahwin lagi tapi ni lah hasil dari tak de keje.

I dont much care about my outfit for weds. Cuma teringin and impian nak pakai baju untuk kahwin je mesti ada pada every womans yang nak cantik masa majlis kawen diaorang kan? I got that desire too..

Untuk engagement saya just simple and plan nak pakai kebaya. Tak perlu make up..unlike zaman sekarang ni patterns nak tunang macam nak kawen. So saya xde pun mini dais or make up. Just majlis makan2 and sarung cincin kan? I plan kebaya suits for that e-day.

Untuk resepsi..ni yang paling penting..saya teringin nak pakai camni:


Or



Paling hot nak pakai macam bella la..tapi inappropriate lahh..



Hahaha.very the verangan. Dan sudah semestinya saya punye theme color yellow, beige, white and cream. So combination tu nampak macam happening and vintage.

Kalau boleh saya memang nak simple sbb saya nak layan semua guests yg datang. Taknak berat2 accessories and make up..so jgn berangan nak ada veils and wears high heels.

Ahh...sudah..tu yang x suke bila pikir pasal kawen sebabnya banyak berangan. Tapi bila alfi sibuk cakap pasal tunang..kau dah mengelabah. Dup dap dup dap sebab takut. Haihh.. is it im not ready yet for commitment? Tak tahu.

Tu ke perasaan orang yang nak kawen? Takut? Err..entah. let it go.

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':