Thursday, August 15

15082013

Sharing about room sweet room. Thee..thee.. now i didnt have any roommate, instead i changed my decoration and location in my room. Bilik saya medium size, so memang besar utk saya sorang. Actually it's freak me out! Seriously saya tak suka duduk sorang2. Rase macam lonely planet taw.

But how to do..i have too. Saya kemas semua barang2 yang tak guna and buang. Lap sarang2 yang bersarang labah2. Saya kemas semua. Penat okay. And hasilnya.. tadaa..


Lighting gempak kan? Nampak sunshine lagi. Plus view kl yang nampak klcc and genting.


Pics instax saya dan alfi, i framed it and saya suka! Hehee..before this just stick on the wall tapu skarang saya dah ada frame sendiri. Good idea.

Now saya memang suka nak tido. Semakin nyenyaklah tido sampai nak wakeup in the morning nak g keje pun malas okay. Setiap kali nak keluar bilik pergi keje akan say " balik nanti saya tido heh, bye katil". Suka sangat tido kan.

Saya rindu dengan alfi, even jumpa..still lagi rindu.. ya allah, murahkan rezeki kami agar kami boleh mendirikan masjid untuk jalan kebahagiaan dan keredhaan mu. :) saya tak pernah pikir perkara ini dengan lelaki lain selain kamu. Saya terharu bila kamu bersungguh sungguh diskuz pasal "masjid" tapi saya pura2 tak berminat.. sbb saya belum capai apa yang saya impikan sebelum kawen. Kamu faham kan?

Heee...okay, nunitez beautiful peoples :)

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':