Tuesday, August 19

Mai & Jes wedding

Bismillah.

Hye! Still lagi penat sebenarnya.. Nak tido je kerjanya. Heaven nya dapat tido nyenyak yang puas tanpa gangguan. Ehh merepek plak.

On 16th august, kakak alfi kahwin! Yeay!! Alhamdulillah semuanya went smoothly. Masa solemnization tu, saya jadi peneman kak my di dais. Seriously dais kak my macam istana, cantik sangat. Elegan. 

Dan kak my pun sgt cantik! Flawless. Bukan amek hati ye, tapi pujian yang ikhlas. MUA diimport khas, shahim khan. Please google sebab really recommended. Saya jadi bridesmaid dia untuk tiga events: 

1) solemnization- ni saya yang busy kesat air mata sendiri. Bukan kesat air mata kak my okay, tapi air mata saya. Saya sedihlah bacaan tu. Sayu dan pilu. Camne bila turn saya nanti? Mesti banjir punye. Dahlah memang kememey. 

2) majlis berarak dan fireworks- ni saya suka persalinan kak my sebab songket! Cantik sgt songket. Saya memang berangan nak pakai songket. Event yang ni best sebab brides& groom dihidangkan dengan fireworks. Kompang pun besst! Saya yg jd pengapit ni, leka tengok fireworks and kompang. Mana pernah ada adat macam ni kat johor. Unik okay.

3) reception- ini sangat penat punya sebab kena sambut guests, bagi goodies bag, and lagi satu time ni lah saya diperkenalkan kpd sedara alfi. Kul 1 baru tengok jam and terus pergi bilik kak my, tengok dia dah ready ke belum untuk berarak. This time spoil abez sebab my dress labuh, susah jalan okay. Saya tak dapat nak kipaskan kak my sebab nak pegang my dress plus hujan plak tu. 

Sorry kak my! Tak jaga betul2 akak time ni. Huhu. And eventually tamat jugak semuanya. Saya lega sebab dah abez tanggungjawab. 

Tapi yang penting majlis saya tak sebesar majlis kak my. Grande sangat, tapi saya punya tak. Takpelah. Saya suka simple je, tak nak pening kepala. :) tadaa. Pics kat bawah ni mcm biasalah. 

Stress sebab time ada majlis lag jerawat besar kat hidung, puas cover still nampak okay. 







Okay. Tu je. Semoga berkekalan hingga jannah. Amin. 







0 'bebelness':