Monday, October 1

love story

Love story part 1:

Okay, as last entry saya nak type pasal love story antara saya dan alfi. So tonight saya mula type. Hehehe..
Now tengah tunggu alfi meniaga. Ohh yeahh, i never tell that now he doing business. 'Cahaya burger', lets come
support alfi and friends meniaga. Burger diaorang superb! Sedap nyummy serius tak tipu. Moga business diaorang
akan sentiasa laris. Amin. Okay, so lets stop about that stall.

First time kenal alfi di web tagged. OMG. Tagged? Orang kata tempat tu untuk orang-orang gatal. Hahahaha. Seriously tak, sebab masa tu aged around 20th and saya tengok ramai juga university friends ada tagged. I make it one for my own, but didnt use my real name. Just erin. However, betullah juga kata orang tempat tu untuk orang gatal. Coz mostly yang message mesti nak ***. Haihh..papetah, tapi ada sorang je yang message kata nak kenal. Nama dia 'shahrin'.

We all start yahoo messanger. Masa zaman uni dulu, memang YM ni popular sungguh. Bayangkanlah UUM, yang 
terperuk tu, so hiburan kiteorang just YM jela. Kelakarlah. Borak lama kat YM tu, dia story about girlfriends dia and crush dia. Seriously tak ada cerita pasal *** yang 
synonym with YM kan. Selalu ada benda gatal2 je. Shahrin cerita pasal
girlfriend dia, so nothing with that. Sebab at that time saya pun ada boyfriend so tak de rasa pape. Satu satu cerita dia story.

After penat YM, dia minta num phone and i gave him. So, dia call. Kelakar, lepas YM then call sebab nak dengar suara. So saya start kenal dia 2007. Make it short, kiteorang tak pernah jumpa pape. Just
kat tagged, and then i dah delete tagged masa 2008 kot 
sebab time tu dah ada bf. Everything start masa MASUM 2009 memang saya nak 
sangat jadi volunteer 
untuk MASUM tu sebab UUM jadi host. Masa briefing tu, ada call dari 'tagged shahrin'.

Dah pelik dah sebab dah lama lost contact. Dia tanya kenal tak shahrin. Dah blurr..tak ingat sangat then pikir balik, owhh!! That shahrin. Dia tanya saya kat mana. Then cakap, 
UUM, dia kata dia pun kat UUM. Dah pelik dah napa dia kat UUM. Wakil bola untuk KLIUC. Itu first i ever know about KLIUC. Dia kata boleh meet up nanti. Saya pun kata okay je. At that time, saya baru clash with my bf. Memang single, so tak de probs if nak jumpe. Not means saya gatal. I admit every year saya akan change bf. hahaha.

That nite, shahrin kata nak jumpa malam after dia briefing nak match esok. So, lambat jugak
kiteorang jumpa. Nervous ni sebab tak pernah jumpa. He said he gemookk..haha.

Okay, gemokk..then dia kata dia gelap.. Okay, gelap.. Dalam fikiran memang rasa dia ni hodohlah. Gemok, gelap. Haha. Layankan jela. Dah jumpa tu, so dia panggil diri dia 'alfi'. Guess what, he still with her girlfriend yang dulu dia pernah cerita. Bagus!

Ingat lagi, masa that nite dia pkai baju apa dan seluar apa. Taklah hodoh pun, not bad. Kiteorang berbual banyak sangat sampai rasa tak nak balik. Saya dapat rasa dia boleh jadi kawan yang baik. Tiga hari dia kat UUM, tiga malam kiteorang jumpa. Sebab tak boleh jumpa siang, dia ada match. Saya pun tengok jugalah dia main. Last match dia kata KLiUC lost, terpaksa balik petang tu juga. Saya time tu ada briefing terpaksa 
rushing balik kolej.

Sayang sangat sebab malam tu ada opening ceremony MASUM tapi diaorang balik petang tu juga.
Masa rushing nak balik kolej tu hujan lebat, selebat my sadness. That's mean dia akan balik KL dan
takkan jumpa saya. Saya plak still duduk kedah. Tapi becoz  alfi pun still ada gf, so why should i sad? Saya takkan pernah nak rampas hak orang.
Saya happy sangat sebab jadi kawan dia. So ni last picture masa dia nak balik KL.


Actually pic ni captured by my lappy webcam. Saya dah buang sebenarnya tapi alfi yang simpan. Dia still keep it till today. See..my hair panjang sangat time ni, dan alfi pun masih kurus. But im still
kurus! :(  . Tulah petang last kiteorang jumpa, balik bilik kolej, saya dah nangis puas puas. Saya nak dia ada malam opening ceremony, tapi dia tak de. Saya tak tahu kenapa saya rasa sunyi bila dia takde, padahal baru tiga malam kami berjumpa. Maybe ada sesuatu tapi saya punya pendirian, saya takkan rampas bf orang. That not soooo me. 

Okay, done with love story part one. Nitez all. 



0 'bebelness':