Monday, October 8

smiley kite again

Weekend yang lepas, weekend yang paling happy.  Hee..yeayy!! 
Happy sebab i can played smiley kite. Heee..
Happy sangat sebab i can do something i love the most.
Playing kite, jogging, cycling..tu semua benda yang saya suka.
Semua benda berkaitan dengan sports saya suka.
Tapi bila tengok wayang, shopping, gossiping, euwww...bosanlah.
Macam nak muntah sebab asyik did same things and routines.

Saya bukan seorang perempuan yang suka landing kat atas katil.
Online, tido, tengok tv, baking, bosannya.
Saya rasa nak nangis taw if weekend tak go out.
Boleh sakit badan sebab baring bermalaz malazan je.
Sebab benda tu semua saya dah buat after balik dari work.
5 days buat routine yang sama, takkan weekend nak repeat routines tu.
Nak nangis, nak nangis.

Tapi sebab last sunday saya tak sihat sangat, nak demam
and headache, so saya tak rasa enjoy sangat.
Terpaksa mam panadol activfast.
I didnt want to spoil alfi's mood and me.
So gagahkan jela diri ye.
Tadaaaa...ni pics yang menunjukkan saya happy sangat.


Saya kata dengan alfi yang saya suka pic ni.
Sebenarnya dah lama saya tak ada pic yang show my huge smile :)
Pic nampak gigi. Heee.. Sebab tu saya suka pic ni.
See...my hair makin panjang. Happy nya. Saya ada plan untuk rambut ni,
Tunggu je okay. And this pic alfi as a kiteman yang naikkan kite ni.
Huh!! Dia suka pandang rendah pada saya, padahal saya juara layang layang taw!


Ni hasil saya captured, emm...napa saya capture tak seseni alfi hah?
Ke sebab saya memang photogenic, sebab tu sume pic saya nampak saya ehhh..lawa.
Hahaha..perasanlah kamu wahai azeren noor ain. Seriously, view di putrajaya ni cantekk.
Sunset dia cantik. Alhamdulillah, tenang sikit hati dapat tengok view camni.


Cantikknya. Okay, semua benda saya kata cantik.
Saya tak sihat hari ni, sakit tekak, badan panas.
So, saya tido awal. Saya rindu semuaorang.
Rindu blushing saya.





0 'bebelness':