Wednesday, February 13

Flowers surprise

Never celebrates this date. What for? Just a date. Bagi saya hari hari adalah hari terindah bagi saya and alfi. :) hari hari saya nak dia ada disisi saya.

Forget to save this memory. Masa friday lepas saya gaduh dengan alfi. Gaduh kecik sebab dia tak bagi tahu saya dia dah pergi klaz padahal masa tu saya dah woke him up tup tup dia pergi klaz tak bagitahu. Sakitnya hati.

Lately he busy with thesis..so entahlah. Rasa macam kesunyian je. On friday office hour till 4.45 pm je. Around 4pm dapat call dari internal office rhb. Lelaki. Dia kata ni azeren noor ain ke.

Saya kata ye. Then suara tu cakap "ada bunga untuk awak ni..awak amek kat reception ni". So saya pun ehh..xkan dapat bunga lagi. Kenapa plak ni? Saya pergi depan then paling shocked was.....

Tadaaa..

Alfi! Mcm mana dia ada acess card masuk ofice saya ni? Then alfi boleh plak berlakon kat situ suh sign kat bil tu. Dia berlakon jadi delivery boy. Saya pun ape lagi join the drama la. Sikit pun tak senyum kat alfi. Dapat bunga terus masuk office without pandang dia sikit pun.

Hehehe..cehhh..berlakon bajet tak kenal. Tapi dalam hati rasa nak peluk2 je alfi kat situ. Rindu. Sighh.. sebab ada pakcik kat reception side tu ada kat situ..terpaksalah berlakon.

Alfi suka buat kerja gila. Malu dan tak pernah lelaki buat macam tu kat saya. Malu. Malu. So ape lagi kena bahan lagi dengan budak office. Tak habis2 perli bila saya dapat bunga. Hmm..boleh tak pasni jangan bagi bunga lagi?

Bagi hadiah lain ke. Hehehe..so orang lain tak nampak. Malulah sebab nak kena bawak turun lift then nak balik tu..ramai orang..nanti orang kata saya show off..owhh..saya tak bermaksud nak show off. :(

Tapi happy sangat sebab alfi buat surprise macam tu. I wish our relationship akan berkekalan sehingga selama2nya selagi nafas ini masih ada. Selagi nafas saya masih ada..saya akan tetap disisi alfi. Insyaallah.

Ini pic yang paling saya suka antara saya dan alfi :


I was happy when he smile with me. Amek pic senyum dengan senyuman paling comel. Ingat tak sayang bila pic ni kita amek? Masa nak buat passport untuk i kan? Hee..i suka. Love u sayang. :)

Opss..takde pic bunga tu..esok je amek..tapi dah layu sikit dah..sebab dah almost 5days. Okay..nitez beautiful peoples :)

posted from Bloggeroid

0 'bebelness':