Monday, February 18

Sumbat mulut

Memang betul kata kata orang disekeliling.
Mulut orang dan provokasi orang jangan ambil endah.
Let them go.
Sekarang ni mulut tu dah tertutup senyap.
Rapat. Alhamdulillah.
Tak pelah. Biarkan mereka nak kata apa.
Yang penting saya tahu siapa saya dan allah tahu siapa saya.
Tak hairan pun malu di dunia.
Sebab di kubur nanti kite sorang sorang je.
Bukan orang lain teman.
Malu tu takkan di bawa kemana.
Saya tahu jaga diri saya sendiri.
Saya tak buat dosa pada orang lain.
Orang lain buat dosa pun saya tak hairan.
Nahhhh..saya nak sumbat mulut orang tu dengan macarons ni. Barulah senyap. Yeay.
Semoga hari2 mendatang memberikan yang terbaik. Amin.


posted from Bloggeroid

1 'bebelness':

-gansta luvin- said...
This comment has been removed by a blog administrator.