Saturday, May 24

Nm galaxy run 2nd series

Morning! Yess.. Kenapa saya bangun awal sangat ni? Ni sebab saya punyalah nak tengok tiket flight untuk aunty dan awa for this eid. Set jam and bangun nak check ticket flight. Alhamdulillah, semuanya okay. 

So pagi ni nak recall masa marathon nm galaxy run 2nd series on 18th may. Yeayy!! I did it! Seriously sangat mencabar dia punye track okay. Bukit tunku and ni bukit yang macam tak putus2 nak naik. Saya siap dah text alfi cakap mcm nak give up.

See sambil lari pun saya kuarkan hp and text alfi. Punye penat. Rasa mcm nak suruh alfi naik dan amek saya rather than dia tunggu kat finishing line. Eventually i did it! Hee.. Pas marathon je alfi terus shot pergi port dickson, jeff solemnization. Dia kata kwn baik kena ada masa nikah, so even saya sgt penat, tapi saya gagahkan. 

And tadaa.. 


Tshirt dia sgt cool. I love this quote.


Trademark running! That was my 1st time wearing hijab for run, and everything went well. Alhamdulillah. 

The best part running ni adalah saya get to know new friends share mutual interests kat instagram. Seronok!! Sebab lone ranger je kan lari. Alfi bukan nak join pun. 

So lets untuk 3rd series on coming august. Saya rasa ralat jugak sebab 1st series tak join. If not medal tu boleh combine tiga then akan jadi one medal yang besar. Menarik kan? This 3rd series i nak join 18km. Mesti giler penat kan. 

Lastly, 


Okay. Out. 

0 'bebelness':