Saturday, May 3

Sunway lagoon time

On my 1st may, my sis rina, her bf, alfi and i went to sunway lagoon. Ni my 3rd time, but this is 1st time for alfi. Kali ini saya pergi ada vuvuzela! Yeayy!!!

Dapat main ATV, saya lah worst sekali dari adik saya. Dia terer main ATV. Haha, next time nak try ATV kat kemensah tu.

Kiteorang plan ni pun sebab RHB ada bagi diskaun for staff. Kalau tak, memang tak de kerja lah nak pergi. Bulan 5 ni jadual saya packed. Ada teambuilding kat PD, ada running marathon, my friend kawen.

So boleh pergi time 1st may je. Best sebab ni pun 1st time saya masuk ghost house. Tak pernah! Saya masuk pun sebab alfi ada. Dengan alfi saya sentiasa jadi berani walaupun saya ni memang penakut sangat2 dengan hantu. Mudah terperanjat. 

Sebab tu saya tak suka orang terperanjatkan saya. Kilat guruh pun saya tak suka. Hantu lagi lah. 

Anyway, i'm enjoying. I love you all. Seronok dapat gelak2 dengan senang. :)


Nunitez. 





0 'bebelness':