Monday, June 9

Admire him or her?

Bismillah. 

Ada orang yang admire sesama jantina.
Admire maksudnya menyenangi dan menyukai cara, gaya, sikap dan sifat.

Bukan dari segi negative ways, tapi positive. 

Kite admire dengan cara maybe follow gaya, kata2, perbuatan, sifat, sikap, dan maybe nak jadi macam orang tu sebijik!

Hehe.. Tapi saya tak pernah admire perempuan, nak admire lelaki pun susah. Nak crush dengan orang pun susah.

Sebab apa taw, sebab saya suka jadi diri sendiri. Maybe sedikit sama dengan orang lain sebab bukan kite je ada perasaan, 1/3 out of peoples ada perasaan yang sama macam kita. 

Gaya saya sentiasa simple, tak kemas, tak messy tapi comfortable dan cantik. Bila saya going out or just stay at home pun saya pentingkan comfortable dan cantik.

Saya bukan jenis nak berfesyen gila mati punya orang, lebih lagi berfesyen tapi tak kena dengan fizikal diri. Berfesyen ingat princess of the night or be attention seekers punya orang padahal sebaliknya.

Saya susah nak crush dengan orang. Saya crush dengan fashion poplook adalah. Poplook, ahh.. Admire giler dengan raya collections dia. Nak grab satu. Semoga sentiasa dimurahkan rezekiNya. Amin. 

-sumber idea dari zine cleo, sorry saya tak mainlah remaja. Out of ages and tu zaman hingusan. :) 


0 'bebelness':