Monday, June 23

Cerita cinta part 2

Bismillah.

Not sleep yet sebab demam bola. Biasalah saya yang suka sangat dengan bola. Plus esok pun tak kerja so bolehlah bangun dengan lambatnya. Hehe.

Haihh.. Saya rindu sangat dengan alfi. Emm.. Mesti orang pelik kenapa rindu kat dia even dekat je sebenarnya. 

Saya memang rindu dia. Kalau boleh nak melekat seumur hidup dengan dia. Tapi saya tak tahu dia rasa sama macam saya ke tidak. 

Sibuk godek2 post fb alfi yang dulu. Sejak 2010, rasa cam happy je, dia tak pernah post pasal kesedihan dia. Semua kebahagiaan dia. 

Saya rindukan dia. :( 


Saya tak suka dia outstation, sayalah orang yang paling risau. Saya risau dia pergi jauh-jauh. Bukan sebab apa. Saya bukan nak tight dia, tapi sebab saya sayangkan dia. Wish everything going smoothly. Amin. 

0 'bebelness':