Wednesday, July 30

29hb july 2014

Bismillah. Alhamdulillah. All was perfect for me. Allah makes all this happened with valid reasons. On 29th july 2014, i'm officially as a fiancee for alfi shahrin. Honestly, saya rasa ada beza bila jadi tunang dia compare jadi girlfriend dia. 

Walhal baru 1 day, tapi rasa tanggungjawab dia pada saya lebih-lebihan pula. Terharu okay. Insyaallah di hari yang mulia hari raya kedua ini, allah akan panjangkan jodoh kami. Amin. 

Much thanks to both family yang susah payah makes this event come to a reality. Family alfi yang sangat baik and supportive. Family saya yang sangat cooperative and sporting. I'm blessed. 

Not to forget for all my friends yang sentiasa mendoakan dan gembira dengan event ini. Very much thankful.!

So tadaa.. Even this engagement day not follow current trends e-day with mini dias, or rent for bridal boutique, however we did with our own way. It's erin's way.

Makeup by my lil sis, rina yang suka nak buat fake makeup on my face. Plus dia buat kening saya macam elfira loy tapi tak unibrow. Tapi saya sekeras2 kata tak nak tebal2. Malu okay dengan alfi. Simple is pretty.

Dress from poplook yang color nya agak nude and boring, tapi i love the lace very much. Pump shoes yang main sarung je tanpa pikir color yang match. Shawl lace dari aalia, yang tak mix and match with dress. Haihh.. Papetah. 

Tapi yang lebih penting, guests.. Saya pentingkan guests, saya tak pentingkan my dress and my look. All decorations kat arabian canopy tu semua saya decor, hantaran saya semua saya decor. So saya rasa satisfied sangat sebab i did with my own plus tulang kiri kanan family saya. So tadaaa.. 









See picture ni, my niece bukan main gelak sakan sebab tengok kiteorang posing giler2 kat situ. Last2 dia pun join sekali. 

Rasa happy sebab dapat share all the happiness. Semoga yang baik-baik saja yang datang. Not to forget, i love u my mum. If ibu ada, dia mesti happy tengok "bakal imam anak dia". I miss u mum. Alfatihah. 








0 'bebelness':