Wednesday, July 9

Diri part 3

Bismillah. 

Jarang sekali saya nak buka cerita sedih yang saya alami di sini. 
Hidup.. Mana pernah bahagia saja. Tipu. Mesti ada sedih yang datang. 

Mungkin manusia bernama lelaki tak kenal lagi saya macam mana.
Saya yang tak kisah hidup tanpa cinta, tak kisah hidup tanpa bercinta, tak kisah hidup tanpa berkahwin.

Tapi bila saya jalin hubungan lain jantina, saya beri komitmen untuk hubungan.

Kalau rasa serasi, saya go on. Kalau rasa tak serasi, saya putuskan. Saya senang. Saya tak suka complicated.

Saya bukan jenis yang giler mati setia dengan lelaki. Saya susah nak setia dengan lelaki. Bila lelaki sayang saya, saya balas balik. 

Selagi lelaki itu tak buat jahat pada saya, saya akan stay untuk hubungan itu. 

Saya cuma nak beritahu, saya tak ada apa2 kat dunia ini yang istimewa dan beruntung. Jadi... Kalau setakat nak mainkan saya, boleh tak keluar jauh-jauh dari hati, perasaan dan jasad saya? Saya tak perlu semua itu. 
Saya cuma harapkan begitu.
........... 

0 'bebelness':