Monday, December 30

Petzl trail night run 2013

End of this year, so many things comes to me. Either happy or sad, i dont care. As long as i'm still able to face it. Minggu lepas minggu yang sangat memenatkan. When my sis having chicken pox, so i need to send her at my sis house in kedah. In one day, alfi need to rush and how tired we are. Thanks sayang sebab ada susah and senang. 

Kesian my sis, saya pun belum kena lagi chicken pox so saya tak boleh jaga dia sebab saya tak tahu nak jaga dia camne. Solution is kena hantar dia ke rumah my sis. Harap2 dia cepat sembuh. 

Then i plak joined petzl marathon trail night run, this is my first time trail run okay, malam plak tu with head light yang seriously menyemak kat kepala tu. Then naik turun bukit bukau. Memang sycho myself untuk keep running. I never quit okay, keep running and running. 

It was so challenging, tapi i prefer road than trail, rase cam nak nangis2. Kenapa my shoes kena masuk muds? Kenapa saya kena tersepak batu and tersadung tergolek2. Without someone i know yang bersama saya. Saya sorang2 berdikari dalam hutan tu. Huh.

For information, alfi just tunggu kat finish line je okay. Hehe..padahal suppose saya yang demam and flu ni yang tak lari. Tapi dia plak tak lari. So satu pengalaman yang best. Sebab saya sycho diri sendiri untuk terus lari sampai finishing line. Sempatlah borak2 dengan kakak2 yang join tu, semua merungut sebab pusing2 je rupanya trail run tu. 

Haih.. Tapi best! Jadi tamatlah misi saya 2013 untuk join at least 2 marathon within this year. Yeayy!! Tepuk2 bahu sendiri. Okay, ni je pic yang ada. Tadaa


Before run


After run



Along the trail, saya asyik running nose je, so kena hembuskan my mucus banyak kali. Euwww.. Tapi nak wat camne. Degil kan nak lari jugak. Alfi plak just jadi my cheerleading man! Thanks sayang for a great accompanying and never be flat on the boring part of waiting your super duper slow tortoise ni. I love u so much. Hehe.. Okay, thats all. After this wish more comes marathon will i envolve.  Nunitez. 




0 'bebelness':