Monday, March 24

Nur iman amani

On saturday i visited my bestfren ila. Sebenarnya dah lama nak jumpa nak tengok baby dia. Tapi busy sgt every week ada je program nak buat. So kena lapangkan juga masa untuk tengok baby dia. Alhamdulillah masa jumpa tu., ayah and ibu ila ada sekali. Seronoklah berborak sebab dah lama tak jumpa.

Masa saya dia Kedah waktu study dulu, family ila baik dengan saya and kengkawan yang lain. Rasa rindu sangat sebenarnya dengan parents ila sebab diaorang layan saya dengan baik. 

Selalu masak laksa untuk saya. Laksa mak ila memang jadi kesukaan saya. Ayah ila plak sanggup carikan ulam dan air kelapa untuk saya. Saya suka ulam2.

Haihh.. Yang paling tak sangka. Ayah ila pesan kat saya. Jaga alfi baik2. Sebab alfi tu baik orangnya. Oh my god. Kembanglah alfi. 

Nampak sangat ayah dia concern kat saya. Dia nak kami cepat2 kahwin, yang sedihnya dia kata nak tengok saya kahwin takut tak sempat nanti. Kenapa perlu cakap macam tu? 

Sedih taw.. :'(  emm.. And taddaaaa..ni lah baby kesayangan aunty ain. Hye nama saya nur iman amani. 


Comel kan saya pakai hairband yang aunty saya bagi ni? 


Saya baru pas nangis, saya tak de mood lah aunty. Amboiii. Aunty datang terus tak de mood. Siaplah nanti aunty gigit dia. 

Haih.. Saya sukakan baby. Saya berdoa saya akan dapat baby suatu hari nanti. Amin. K bye. 


0 'bebelness':