Friday, April 25

Cerita cinta

Hye dah agak lama tak update blog.
Sebab kurang mood nak type.
Mood lebih kepada rindu kat dia.
Dia outstation ke johor.
So rasa cam sedihnya.
Padahal weekdays je kot.

Tapi hari ni dia dah balik.
Yeayyy!!!

Inilah dia yang saya maksudkan.


Saya tak sabar nak luangkan masa dengan dia.

Saya lagi tak sabar nak jumpa dengan awa.

Saya rindu awa plak. 
:(

# cerita kelakar di gsc mid valley, bila hujan dan kasut basah. Option yang ada pakai heels yang memang sntiasa ada kat kete alfi. Heels baru 3 inch. Dah perasan jalan mcm model. Bila nak kuar wayang, tak nampak anak tangga ada 3 step lagi dah terjatuh. Nasib tangan dikaut alfi. Kalau tak, memang accident teruk. Saya memang gelakkan diri sendiri jelah. Sampai sekarang ingat mesti tergelak sendiri. Bongok punye diri yang tak reti pakai heels. Poor me! Sampai sekarang kaki sakit lagi :(  gambar kat atas tu after jatuhlah. Maintain nak cover. Haih!!! 

0 'bebelness':