Tuesday, April 29

Just my two cent

Bismillah.

Saya lah kan orang yang paling malas.
Yang paling malas nak bersosial media.
Yang paling malas nak comment kat fb, kat instagram, kat blog.
Yang paling malas tengok pics artis yang suka upload pics banyak2.
Yang paling malas nak ambil pics dengan artis.
Yang paling malas nak comment pics artis.

Saya lah yang suka tengok pics kawan2 saya yang bahagia hidup dia,
Yang sama interests dengan saya,
Yang jalani hari dengan senyuman.
Yang jalani hari dengan dugaan.

Sebab saya suka kawan2 yang saya kenal. 

Tapi.....

Saya pelik dengan orang yang selalu tak de keje.
Suka condemn orang lain.
Saya tak kisah kalau saya buat benda haram dan ditegur.
Tapi bila saya upload pics pun salah,
Saya pelik... Aib ke saya ni?
Emm.. Tak pelah. Ikutlah.

Suka hatilah orang tu nak buat ape.
Nasib tak tulis, just my two cent :p
Sebab ada fifty cent? Ehh.. Saya ada ringgit, cent minta maaf, saya tak main cent.

Okay, nunitez. :) 





0 'bebelness':