Saturday, April 5

Zahrutul zaida

Saya dah banyak menangis
Menangis sebab rakan officemate 
Dia akan transfer ke tempat lain
Tapi kehilangannya semacam terasa
Saya tak suka perpisahan
Sebab saya tak pandai keep in touch
Saya nak orang depan mata saya
Saya tak pandai maintaining relationship
Sebab tu saya tak ada kawan rapat
Yang saya tahu, saya nak orang depan mata saya.
Kenapalah saya begini?

Zaida, maybe sebab saya ada chemistry dengan dia.
Dia banyak ajar saya.
Saya boleh masuk dengan dia.

Sentiasa supports me. Takde pic sgt dengan zaida.


After berhijab.


Dia kakak terbaik dalam office saya. :)
Saya doakan yang terbaik untuk kamu. 



2 'bebelness':

Anonymous said...

Kalau da bhijab, xpayah la nk ditunjukkan picture yg xbtudung... mb ko nak share something tp secara tak langsung ia akan tambah aib kat diri ko.. sekadar nasihat.. peace..

Erin said...

Thanks for the advices. Itu bukan aib, insyallah. Buruk saya, allah yang tentukan.. I'm trying to be a better one, that's not easy. :)