Wednesday, April 2

Dear april

Dear april,
Saya rasa bulan ini penuh dengan perpisahan.
Hari semalam bersama housemate,
Hari ini bersama officemate,
Saya tak suka perpisahan.
Saya harapkan hubungan yang kekal.
Tapi takkan ada hubungan yang kekal
Unless hubungan dengan Allah.
To my housemates at bayu tasik condo,
Thanks sebab jaga saya selama 2years++,
To my colleagues zaida,
Thanks sebab sentiasa tunjuk ajar saya selama saya di rhb.
Saya sudah rindu2. :(

Tadaa.. Layan je pics2 farewell ni:






Inilah housemates saya yang sgt baik :)

Tadaa.. Layankan farewell dengan my officemates:










Kiteorang suka amek pics candid. Seronok!! Kite boleh lihat part cacat diri kita kan? Hehehe.. Guna monopod tapi still lagi tak pandai. So guna gopro jelah nanti. Hehe.. Wink2. Insyaallah ada rezeki, ada je kan. 

Okay nunitez all. 
















0 'bebelness':